شرایط و قوانین

1- شرايط و ضوابط كلي ارائه خدمات: تمامي مشتريان و استفاده کنندگان از خدمات شرکت فرزان گستر اعم از حقيقي و حقوقي موظف به رعايت شرايط و ضوابط مندرج در اين صفحه مي باشند. فلسفه وجود چنين توافقنامه اي، حصول اطمينان از اين مطلب است که مشتريان ضمن استفاده از سرويسهاي شرکت فرزان گستر، حقوق ساير استفاده کنندگان را نيز رعايت مي کنند و شرايطي بوجود نمي آورند که سرويس دهي اين شرکت به سايرين با اختلال مواجه شود. شرکت فرزان گستر حق اضافه، حذف و يا اصلاح هر يك از موارد اين مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلي را براي خود محفوظ مي دارد و اين عمل را مي تواند از طريق ارسال موارد اصلاحي در سايت اصلي شركت يا اعلام رسمي شرايط اصلاح شده انجام دهد. هر گونه اعتراض نسبت به تخلف مشتري از شرايط استفاده مي بايست به آدرس ایمیل ما ارسال شود.



2- برنامه هاي اجرايي: هر نوع برنامه اي كه خطر امنيتي بالقوه اي را ايجاد نمايد يا به نظر برسد كه بر عملكرد سرور يا سلامت شبكه تأثير نادرستي دارد بسته خواهد شد يا به صورت خودكار و بدون اطلاع قبلي حذف خواهد شد. شرکت فرزان گستر برنامه هاي اجرايي را كه با سايتهايي كه توسط اين شرکت ميزباني شده اند در ارتباط اند يا هر برنامه اي را كه احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار مي گيرند، مجاز نمي داند.


3- موارد فورس ماژور: شرکت فرزان گستر هيچگونه مسئوليتي را در قبال عدم رعايت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پديد آمده اند، از جمله: بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومي، حوادث کلي، زمين لرزه، اعتصاب، آتش سوزي، سيل، انفجار، کمبود نيروي کار، تصادفات، توقيف، محدوديتهاي دولتي و تحريم هاي بين المللي نمي پذيرد. ضمن اينكه شرکت فرزان گستر تحت هيچ شرايطي در برابر خسارات غيرمستقيم و اتفاقي از قبيل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمي باشد و شما به هنگام سفارش اين تعهد را ميدهيد كه ادعاي در اين رابطه نداشته باشيد. اما در چنين شرايطي شرکت تمام توان خود را به کار مي گيرد تا تاثيرات هر يک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.


4- پرداخت ها: تمام هزينه ها بر حسب ریال نمايش داده شده اند. پرداخت ها نيز بايد به ريال صورت بگيرند. شرکت فرزان گستر روشهاي پرداخت زير را مي پذيرد: حواله به حسابهاي بانکي اعلام شده بر روي وب سايت رسمي، فاکتورها و يا صورتحسابهاي شرکت. پرداختهاي نقدي که در محل شرکت و يا به پيک شرکت، در ازاء دريافت رسيد، پرداخت شده اند. پرداختهای اینترنتی توسط بانکهایی که در سایت معرفی شده اند.


5- تمدید مشترکین می‌توانند در طول دوره استفاده از خدمات اقدام به تمدید، تغییر سرویس، تغییرخط، شارژحجمی بر روی اشتراک خود نمایند.


6- به این دلیل که در طول مراحل و قبل از پرداخت مبلغ خدمات پیش‌فاکتور با اطلاعات کامل مشترک نمایش داده می‌شود، در صورتی که کاربری به اشتباه بر روی شماره ADSL دیگری عملیات تمدید، شارژ حجمی و ... را اعمال نماید شرکت فرزان گستر هیچ‌گونه تعهدی در این زمینه نخواهد داشت.


7-تمامی مراحل پرداخت آنلاین پس از بازگشت از درگاه‌های بانکی به وب‌سایت فرزان گستر و نمایش اطلاعات تراکنش انجام شده توسط مشترک تکمیل می‌شود و در صورتی‌ که مشترک به هر علتی از درگاه‌ بانکی به وب‌سایت فرزان گستر برگشت داده نشد، تراکنش ناموفق تلقی شده و مبلغ واریزی طبق اعلام درگاه‌های بانکی و سامانه شاپرک پس از حداکثر ۴۸ ساعت به حساب مشترک برگشت داده می‌شود. در صورت عدم بازگشت مبلغ مشترک باید از طریق بانک عامل اقدام به پیگیری مبلغ نماید و در این زمینه شرکت فرزان گستر هیچ‌گونه مسئولیت و تعهدی ندارد.


تمامی خدمات ارائه شده به مشترکین تابع قوانین و مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی می‌باشد. با استناد به بند ۹ ماده ۶ اساسنامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به منظور شفاف‌سازی کیفیت خدمات در مقابل هزینه آن در شبکه‌های ارتباطات داده‌ها و رعایت حقوق مشتریان، ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات (SLA) خدمات ارتباطات داده‌ها در جلسه شماره ۱۷۷ مورخ ۱۳۹۲/۸/۱۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به شرح زیر مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. رعایت ضوابط تعیین شده در این مصوبه از تاریخ تصویب لازم الاجراست.